ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ З МАТЕМАТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/3041-2021/2024-1-8Ключові слова:
математична підготовка, вчителі початкової школи, інноваційні технології.Анотація
Стаття присвячена вивченню особливостей математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи до впровадження інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. Особливу увагу акцентовано на тому, що стратегічним завданням вищої школи є формування професійної компетентності майбутнього вчителя, спрямованої на розвиток компетенцій через інноваційні освітні технології. Якість вищої математичної освіти визначається сукупністю показників, які характеризують різні аспекти навчальної діяльності освітньої установи. Автор дійшов висновку, що реалізація професійної спрямованості викладання курсу «Методики навчання математики» тісно пов’язана із впровадженням у навчальний процес педагогічних інновацій. Вони розвивають у студентів навички самостійного оволодіння знаннями, сприяють розвитку творчого потенціалу особистості.
Посилання
Бех І. Д. Готовність педагога до інноваційної діяльності. Вісник ЖДУ ім. Івана Франка. 2003. № 13. С. 3–8.
Кивлюк О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в системі навчальних дисциплін початкової школи. Початкова школа. 2006. № 5. С. 34.
Коваль Л. В. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку початкової освіти : монографія. Донецьк : ЛАН-ДОН-ХХІ. 2012. 235 с.
Термінова І. Е. Ефективність використання нових інноваційних технологій на уроку математики в початковій школі. Початкова школа. 2011. № 11. С. 21–25.
Урок математики в сучасних технологіях: теорія і практика. Харків : Вид. група «Основа». 2017. Вип. 4 (52). С. 4–25.