Приклад оформлення статті
УДК 378.147 : 373.67
ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ СФОРМОВАНОСТІ ПОКАЗНИКІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 «ПОЧАТКОВА ОСВІТА» ДО МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Красовська О. О.
доктор педагогічних наук, професор,
завідувач кафедри теорії та методик початкової освіти
Приватного вищого навчального закладу
«Міжнародний економіко-гуманітарний університет
імені академіка Степана Дем’янчука»
ORCID ID: 0000-0002-1394-1374
У статті наведено результати факторного аналізу сформованості показників професійної готовності студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» до мистецько-освітньої діяльності. Професійна готовність до мистецько-освітньої діяльності майбутніх учителів початкової школи – інтегроване утворення особистості, спрямоване на ефективне розв’язання освітніх завдань за допомогою сформованої системи психолого-педагогічних та методико-мистецьких знань, умінь, мотивів і ціннісних ставлень, якостей та здібностей педагога, необхідних для ефективного виконання всіх видів мистецько-освітньої діяльності...
Ключові слова: факторний аналіз, професійна готовність, мистецько-освітня діяльність, вчителі початкових класів.
Krasovska O. O. Factor analysis of the formation of indicators of professional readiness of students of specialty 013 "Primary education"
The article presents the results of a factor analysis of the formation of indicators of professional readiness of students of the specialty 013 "Elementary education" for artistic and educational activities. Professional readiness for the artistic and educational activities of future primary school teachers is an integrated personality formation aimed at effectively solving educational tasks with the help of a formed system of psychological-pedagogical and methodological-artistic knowledge, skills, motives and values, qualities and abilities of the teacher, necessary for effective implementation of all types of artistic and educational activities...
Keywords: factor analysis, professional readiness, artistic and educational activity, primary school teachers.
Вступ
Методи та методики дослідження
Результати
Висновки
Список використаних джерел
1. Андрущенко В. П. Національна доктрина розвитку освіти: потреба, принципи, пріоритети. Управління якістю професійної освіти. Донецьк: ТОВ «Либідь». 2001. С. 255.
2. Максименко С. Д., Пелех О. М. Фахівця потрібно моделювати. Рідна школа. 1994. № 3–4. С. 70.
References
1. Andruchenko V. P. (2001). Nacionalna doctryna rozvytku osvity: potreba, pryncypy, priorytety. [National doctrine of education development: need, principles, priorities]. Upravlinya yakistu profesiynoyi osvity. Donetsk: TOV “Lybid”. P. 255. [in Ukrainian]
2. Maksimenko S. D., Peleh O. M. (1994). Fahivcya potribno modeluvaty [The specialist needs to be modeled]. Ridna shkola. № 3–4. P. 70. [in Ukrainian]