ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/3041-2021/2025-3-21Ключові слова:
інтернет-технології, інтернет-ресурси, дослідницька компетентністьАнотація
У статті розглядається використання інтернет-ресурсів та інтернет-технологій в освітньому середовищі й на уроках англійської мови. Досліджено особливості формування дослідницької компетентності учнів за допомогою інтернет-ресурсів та інтернет-технологій, ураховуючи зміст і функції їх упровадження в навчальний процес. Виокремлено позитивні фактори впливу інтернету на освіту, можливості й умови використання сучасних онлайн-ресурсів. У сучасних умовах, коли освітні системи реформуються, тип шкіл перетворюється на гімназії та академічні ліцеї, необхідно звернути увагу на актуальність дослідження використання інтернет-технологій як засобу формування дослідницької компетентності учнів на уроках англійської мови. Зміни в освіті вимагають нових підходів до навчання, використання сучасних методів і прийомів для розвитку ключових компетентностей учнів, серед яких важливе місце посідає дослідницька компетентність.Не менш важливим є постійний розвиток учителів і підвищення їхньої кваліфікації у використанні сучасних інтернет-ресурсів і технологій на уроках. Із вимогами сьогодення, в умовах війни і таких пандемій, як Covid-19, на ринку праці й, відповідно, в освіті з’являються нові вдосконалені інтернет- технології. ШІ (штучний інтелект) – новий розділ комп’ютерної лінгвістики й інформатики, який змінює та може бути використаний, щоб змінити підхід до навчання. За допомогою ШІ вчитель може сам або разом з учнями створювати нові інтернет-ресурси.Мета дослідження полягає у вивченні умов формування дослідницької компетентності учнів на уроках англійської мови за допомогою використання інтернет-технологій. Об’єктом дослідження є процес формування дослідницької компетентності учнів на уроках англійської мови, а предметом – інтернет-технології й інтернет-ресурси як засоби формування дослідницької компетентності учнів.
Посилання
Войтович Н., Найдьонова А. Використання хмарних технологій Google та сервісів Web 2.0 в освітньому процесі : методичний посібник. Київ, 2017. С. 113.
Дущенко О. С. Використання інтернету в освіті: досвід зарубіжжя. Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2016. Вип. 3 (9). С. 35–42.
Коломієць А., Фальштинська Ю. Використання інтернет-сайтів на заняттях з іноземної мови. Наука і освіта. 2015. Вип. 9. С. 102–105.
Мізюк В. Змішане навчання в умовах сучасної парадигми освіти. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія «Педагогіка». 2019. Вип. 2. С. 110–118.
Петрова О. Б., Попова Н. О., Акавець І. В. Застосування інтернет-ресурсів у навчанні іноземних мов як реалізація основних дидактичних принципів. Сучасна україністика: наукові парадигми мови, історії, філософії : збірник статей III Міжнародної наукової конференції. Харків, 17–19 травня 2012 р. Харків, 2012. С. 78–87.
Юрійчук Н. Використання інтернет-ресурсів на уроках української мови. Вісник Національного університету. Чернігівський колегіум імені Т. Г. Шевченка. 2021. Вип. 170–171 (14–15). С. 151–154.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.




