РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ КОМП’ЮТЕРНИМИ ІДІОМАМИ З ДИСЦИПЛІНИ «ПРОФЕСІЙНА АНГЛІЙСЬКА МОВА»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32782/3041-2021/2025-2-32

Ключові слова:

професійна англійська мова, комунікативна компетенція, міжкультурна комунікація, зворотний зв’язок між викладачем і студентами, рівень знань, розвиток навичок, комп’ютерні ідіоми

Анотація

У статті досліджено актуальність розвитку комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів у процесі опанування комп’ютерних ідіом з дисципліни «Професійна англійська мова». Міжкультурна комунікація та викладання англійської мови тісно взаємопов’язані, оскільки мова – це живий організм. Вона відображає історію, культуру й традиції мешканців країни, мова якої вивчається. Увагу також зосереджено на суттєвій проблемі низького рівня володіння студентами іноземною мовою, труднощів у виборі слів і виразів, обмеженого словникового запасу. Визначено розвиток комунікативної компетенції майбутніх спеціалістів у процесі опанування комп’ютерних ідіом з дисципліни «Професійна англійська мова». Для досягнення поставленої мети застосовано такі методи дослідження, як частково-пошуковий, драматизація та імпровізація. Сьогодні багато іноземних компаній шукають таланти по всьому світу, тому вивчення технічної англійської мови майбутніми спеціалістами в галузі комп’ютерних технологій є життєво важливим. Це стає вагомим питанням, оскільки всі представники цієї галузі розмовляють власною мовою, яка рясніє не тільки сленгом, а й комп’ютерними ідіомами. Розглянуто шляхи їх опанування. Запропоновано систему різноманітних завдань, орієнтованих на різні рівні складності й інтереси студентів, розрахованих на самостійну та дослідницьку роботу. Це свідчить про те, що всі варіанти завдань, пов’язані з комп’ютерними ідіомами, сприяють підвищенню рівня знань, розвитку навичок і формуванню мовленнєвої компетенції майбутніх фахівців у галузі комп’ютерних технологій.

Посилання

Заводна Л. Сучасний погляд на молодіжний сленг. Нова педагогічна думка. 2014. № 1. C. 52–55.

Ідіоми англійської мови: 20 ідіом для прокачування IT-англійської. URL: htpps://mavr.ua (дата звернення: 31.01.2024).

Інтерактивні технології навчання: Теорія, досвід : методичний посібник / авт. уклад. : О. Пометун, Л. Пироженко. Київ : А.П.Н., 2002. 135 с.

Лосєва Н. М., Кириленко Н. М., Кириленко В. В. Формування інформаційної компетентності у студентів педагогічних спеціальностей засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2020. Вип. 55. 268 с. С. 178–185. DOI: https://doi.org/10.31652/2412-1142-2020-55-1-268.

Мова міжнародного спілкування або Lingua franca для глобального світу. URL: https://osvita.ua/languages/articles/6794/#google_vignette (дата звернення: 27.10.2010).

6. Саєнко Н. С., Галацин К. О. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мови. Інноваційна педагогіка. Одеса : ПУ «Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій», 2021. Вип. 31. Т. 1. С. 157–160. URL: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54850. DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/31-1.33.

7. Hattie J., Timperley Н. The power of Feedback. Review Educational Research. 2007. P. 81–112.

8. Wilson S., Sabee C. Explicating Communicative Competence as a Theoretical Term. New Jersey : Erlbaum, 2015. 154 р.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-06-27