ПЛАНУВАННЯ Й ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗААУДИТОРНОГО КУРСУ З ФІТОДИЗАЙНУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.32782/3041-2021/2025-3-20Ключові слова:
фітодизайн, позааудиторна робота, творче мислення, освітня програма, навчальна методика, композиція інтер’єруАнотація
Стаття присвячена розробленню й упровадженню позааудиторного курсу «Фітодизайн» для студентів закладів вищої освіти, що доповнює навчальний курс «Основи аранжування». Метою роботи є створення ефективної програми, яка враховує навчальні вимоги, вікові та психологічні особливості студентів молодого дорослого віку, сприяє поглибленню теоретичних знань і формуванню практичних навичок у сфері фітодизайну й композиції інтер’єру. Запропонована програма поєднує теоретичні й практичні заняття, що дає змогу ефективно розвивати творчий потенціал і професійні компетентності студентів. Педагогічний експеримент підтвердив позитивний вплив позааудиторної роботи на розширення знань, підвищення мотивації та формування відповідальності. Відзначено значне зростання рівня творчого потенціалу учасників курсу, що свідчить про ефективність застосованих методів і технологій навчання. Наукова та практична цінність дослідження полягає в розробленні комплексної методології організації позааудиторної роботи з фітодизайну в закладах вищої освіти й можливості впровадження розробленої програми в навчальний процес для підвищення якості підготовки фахівців у сфері флористики та фітодизайну.
Посилання
Джеджула О. М., Василенко В. Г. Компетентнісний підхід як нова методологія підготовки сучасного фахівця. Перспективи та інновації науки. 2024. № 9. С. 140–152. DOI: 10.52058/2786-4952-2024-9(43)-140-152.
Олешко O. П., Петровська Ю. P. Фітодизайн як засіб озеленення та елемент предметно-просторового середовища. Проблеми теорії та історії архітектури України. 2020. Вип. 20. C. 249–258. DOI: https://doi.org/10.31650/2519-4208-2020-20-249-258.
Савельчук І. Б. Можливості впливу соціальної активності студентської молоді на успішність впровадження соціальних інновацій. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 7(25). С. 815–826. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-7(25)-815-826.
Brovchenko A., Shaura A., Shevchenko A.,Kyriienkoc M., Kutsenko A. The system of continuous design education in Ukraine in the context of higher education modernization. Multidiscip. Sci. J. 2023. № 10. DOI: https://doi.org/10.31893/multiscience.2023ss0508.
Savelchuk I., Bybyk D., Hrebenova V., Horban Y., Koshelieva, O. Social competence of student youth: the experience of training in the educational environment of the university under the conditions of the pandemic. Laplage Em Revista, 7 (Extra-A). Р. 2021. 481–490. https://doi.org/10.24115/S2446-622020217Extra-A849p.481-490.
Tkachenko T., Prokopenko I. Improvement of the indoor air environment using phytodesign by phytoncidal plants. Ventilation, Illumination and Heat Gas Supply. 2021. № 37. Р. 54–61. DOI: https://doi.org/10.32347/2409-2606.2021.37.54-61.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.




